سفر - کوچ سرفینگ - تجربه متفاوت

سفر - کوچ سرفینگ - تجربه متفاوت

این وبلاگ صرفا ماحصل تجربیات شخصی من است ... لطفا برای برقراری هرگونه ارتباط صرفا از قسمت نظرات استفاده بفرمایید
سفر - کوچ سرفینگ - تجربه متفاوت

سفر - کوچ سرفینگ - تجربه متفاوت

این وبلاگ صرفا ماحصل تجربیات شخصی من است ... لطفا برای برقراری هرگونه ارتباط صرفا از قسمت نظرات استفاده بفرمایید

مقدمه - مالزی ۲۰۱۱

 Malaysia 2011

 

با سلام خدمت دوستان عزیز ، این وبلاگ با هدف اطلاع رسانی به دوستانی که قصد سفر به کشور مالزی رو دارند راه اندازی شده و صرفا بیان کننده تجربیات اینجانب در مدت اقامت 8 روزه در شهر کوالالامپور هست . اطلاعات من مربوط به سال 2010 است .

من قبل از سفر وبلاگ ها و سایت های مختلفی رو سرچ کردم و تونستم اطلاعات مفیدی از مالزی کسب کنم و سعی میکنم از تجربیات خودم براتون توضیح بدم شاید بدرد کسی بخوره و فقط اگر اطلاعات مفید بود نظرات خودتون رو در بخش نظرات ثبت کنید و اگر هم کمی و کاستی هست نظر بدید تا بتونم اصلاحشون کنم. 

سعی می کنم با تقسیم بندی از لحاظ جاهای دیدنی به تفکیک محل اطلاعات رو بتدریج در اختیارتون قرار بدم 

با تشکر بابک 

نظرات 8 + ارسال نظر
hossein جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام
من هفته آینده میرم مالزی از اینکه تجربیات خودتون گذاشتید خیلی ممنونم مطمنا" خیلی بدردم می خوره مرسی از راهنمایتون.

سلام
مرسی از اظهار لطف شما ... خوش بگذره

هدیه چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ

aaaaaaaaali bud mersi azizam moafag bashi

you are welcome :)

محسن جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://mohsn4.iranblog.com

با سلام ممنون از اطلاعاتی که منتشر کرده اید خواستم بگم با این اوصاف دیگه ما نیازی نداریم در ایران به سفارت مالزی برای اخذ ویزا مراجعه کنیم و فقط با ید بلیط هواپیما رو بگیریم و بریم فرودگاه امام ممنون میشم اگه اطلاعات لازم رو در اختیارم بگذارین

برای دارندگان پاسپورت ایرانی نیازی به اخذ ویزا نیست و در فرودگاه مالزی مهری روی پاسپورت میزنند که به مدت 90 روز مجاز به اقامت هستید ...

Mohammad یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ

ممنون از اطلاعاتی که در اینجا قراردادید.
قیمت آفوموسا را نگفتید.

خواهش میکنم ... قیمت رو از روی سایت آفوموسا می تونید چک کنید چون ممکنه اطلاعات من دقیق نباشه چون خیلی از جزئیات یادم رفته ...

داود چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ق.ظ

سلام
ممنون از اطلاعات کامل و زیبایی که با سلیقه تو وبلاگ گذاشتین. ما سال نو چینی امسال (2012) مسافر مالزی هستیم برای حدود 16 روز. راهنمایی میخواست تو این مدت چه شهرهایی را پیشنهاد میکنید؟ همچنین میخواستم بدونم بهترین جشن سال نو چینی تو چه شهری و کجا برگذار میشه؟ خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی دیگه ای هم لازم هست تا از این سفر بیشتر استفاده کنیم بکنید.

داود عزیز ما فقط در اون مدت در کوالالا مپور بودیم در مورد محل برگزاری مراسم در سال 2012 می تونی بعد از عضویت در گروه مربوط به کوالالامپور در کوچ سورفینگ از اعضاء گروه بپرسی مطمئن هستم بهترین پیشنهاد ها رو می تونی از اعضاء گروه بپرسی .....

فرزاد دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ http://jalebtarinha.blogsky.com/

آقا ممنون
خیلی زحمت میکشین و اطلاعاتتون رو در اختیار دیگران میزاری
واقعا مفیده
دمت گرم

سلام فرزاد عزیز

مرسی با کامنتت به من انرژی زیادی دادی .... موفق باشید

nazi یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام
بسیار ممنون و متشکر از اطلاعات خوب و دقیقتون. من خودم ٣ بار به مالزی مسافرت داشتم که هر سه بار مهمان یکی از دوستام که اونجا دانشجو هست،بودم. و میخوام برای بار چهارم اینبار به همراه همسرم که تازه ازدواج کردیم به مالزی بریم. داشتم توی اینترنت سرچ می کردم که اگه جایی رو از قلم انداختم و در سفرهای قبلی ندیدم پیدا کنم و یه جورایی لیدر این مسافرت باشم که به وبلاگ شما برخوردم، تجربه ی سفرهای قبلی با خوندن وبلاگ شما برام تداعی شد و دیدم که چقدررر دقیق و با حوصله و کاملاً مطابق واقعیت نوشتید و می تونید منبع خوب و موثقی برای کسایی که برای اولین بار به مالزی سفر می کنند باشید.در آخر به همه پیشنهاد می کنم حتماً برای یکبار هم شده به این کشور سفر کنن. من با اینکه بار چهارم هست که میرم مالزی، ولی هنوز کاملاً از فکر این سفر هیجان زده میشم!

سلام ... ممنون از توجه و کامنت محبت آمیز شما ... آره برای ما هم مالزی یادآورخاطراتی خوبی هست و امیدوارم بهتون خوش بگذره ... مطمئن هستم اینبار سفر به مالزی براتون بسیار جذاب تر خواهد بود

nazi یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:06 ق.ظ

همچنین من هر چی گشتم در وبلاگتون اطلاعاتی در مورد گنتینگ و همچنین مرکز خرید berjaya times square که جفتشون از دیگر مراکز دیدنی کوالالامپور هستند ندیدم، اگه بتونید این موضوعات رو هم اضافه کنید عالی میشه

http://travle.blogsky.com/1389/12/28/post-4/ در مورد گنتینگ مطالبی رو نوشتیم ...اما در مورد مرکز خرید یادم نمیاد ....اگه شما اطلاعات تکمیلی دارید خوشحال میشیم بیشتر در موردش بدونیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد